Re: ASUS a PCI 2.10

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 18:26:01 MET

In article <199511301051.LAA21588_at_szarik>
from 30 Nov 1995 11:50:26 +0100
piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) wrote:

>Nie widzialem jeszcze tego kontolera ale na AHA-2940 zlacze PCI nie posiada
>pol kontaktowych w miejscach gdzie powinno byc 3.3V.

Sorry, to mial byc AHA-3985 !

> [...]
> stronie zlacza (patrzac od strony elementow), brak pol kontaktowych dla
> 3.3V, napiecie 3.3V dla Digitala wytwarza malutki stabilizatorek umieszczony
> na karcie.Na drugiej karcie wszystko na odwrot tzn. wciecie po lewej, wykorzystane
> pola kontaktowe 3.3V podlaczone do kosci Digitala, brak zbednego w tym
> momencie stabilizatorka.I jeszcze maly szczegol, na tej drugiej maly napisik
> "PCI-rev.2.1".Karta ta pochodzi z jednego z markowych serwerow zbudowanych
> na klasycznym chipsecie Intel Neptune (PCI+EISA,dual Pentium).

Hm, co ja na to ... Co do laczy 3,3V moge jeszcze zrozumiec. Nowsze
karty uzywaja, nowsze plyty maja (np. ASUS P/I-P55TP4XE). Ale z tym
"odwrotnie" to mi sie nie chce wierzyc. Moze wreszcie PCI karty
maja normalnie przykrecona blache (do mocowania w chasse) ?
Bo jezeli nie to moze sie zrobic taki balagan jak swego czasu
z IBM MCA.

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |