Re: Jaka firma

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 14:43:22 MET

Rafal Rumian (rrumian_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Witam drogich Guru!
: Od czasu do czasu mam przyjemnosc wyslac cos na liste. Teraz mam problem
: Moja dobra znajoma chce kupic komputer. Niestety uparla sie ze ma on
: byc koniecznie z jakiejs firmy. Poczatkowo chcialem polecic jej Optimusa
: potem Vobis lub Escom, a teraz po niezbyt pochlebnych wypowiedziach nt.
: wyzej wymienionych firm sklaniam sie ku JTT i jej ADAX-om.
: Do tej pory nie spotkalem sie z zadnymi opiniami nt. JTT. Moglbym
: prosic Was o opinie?

: Rafal Rumian
: (rrumian_at_ict.pwr.wroc.pl)

Moje doswiadzenia z ze sprzetem sa koszmarne. Wg mnie nie istnieje w Polsce
(a moze i na swiecie) firma, w ktorej mozesz kupic sprzet i byc pewnym, ze to
bedzie dzialac na 100% (no nawet na 95%). Jedyne wypraktykowane prze ze mnie
rozwiazanie to znalezc sobie znajomego pracujacego w firmie sprzedajacej,
u ktorego jestes w stanie sie wyklocic o wymiane podzespolow. W mojej praktyce
walczylem i z IBM`ami i z HP i ze skladakami. Podkreslam dostawca-znajomy
musi byc ulegly Tobie. Bo za sciana mam wlasnie Adaxa, ktorego kupil moj znajomyu swego kolegi w JTT. Pomijajac czas realizacji zamowienia (konfiguracja: pentium, CD-ROM, karta sieciowa - czyli nic szegolnego), to po dwoch miesiacach od
dostarczenia ciagle cos nie dziala.
Zycze powdzenia :(-

Mirek