Jaka firma

Autor: Rafal Rumian (rrumian_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 08:16:13 MET

Witam drogich Guru!
Od czasu do czasu mam przyjemnosc wyslac cos na liste. Teraz mam problem
Moja dobra znajoma chce kupic komputer. Niestety uparla sie ze ma on
byc koniecznie z jakiejs firmy. Poczatkowo chcialem polecic jej Optimusa
potem Vobis lub Escom, a teraz po niezbyt pochlebnych wypowiedziach nt.
wyzej wymienionych firm sklaniam sie ku JTT i jej ADAX-om.
Do tej pory nie spotkalem sie z zadnymi opiniami nt. JTT. Moglbym
prosic Was o opinie?

Rafal Rumian
(rrumian_at_ict.pwr.wroc.pl)