Re: Problem z Win-OS/2

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 22:54:10 MET

Maciej Pilichowski (macias_at_class1) wrote:
> Przez slowo "support" rozumialem to /w skrocie/, ze masz mozliwosc pod OS2
> pracy z tymi wersjami, dla ktorych OS ma "support". :-))))
> No, a dla polskiej wersji wlasnie tego nie ma -- pozmieniano podobno
> wielkosci plikow i OS2 sie wyklada.
Tyle ze w wersji pelno-ekranowej hula jak trzeba i to jest dla mnie zagadka.
> Dobra, tylko jaki to ma zwiazek z rozjezdzaniem sie WinOS?
No taki, ze trudno w Polsce pracowac na calkiem English version dlatego sie
je 'spolszcza' w postaci wymiany GDI.EXE i reinstalacji fontow.
No i w tym momencie to ja naprawde nie wiem skad mam takie a nie inne efekty,
skoro mialem wersje czysto angielska (szczerze mowiac to nie sprawdzilem
nawet czy ona mi odpali czy nie bo takie rozwiazanie nie bardzo mnie bawi),
potem podmienilem GDI.EXE, przeinstalowalem fonty, dodalem langpol.dll,
dodalem kdbpl1.dll, zmienilem odpowiednio system.ini no i efekty jak wyzej.

                                                Stanley