Re: Procesory

Autor: Rafal Baczkowicz (rafal_at_pik-net.gliwice.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 23:27:30 MET

>ps. to co pisales o optimusie to stek bzdur - nawet nie chchialo mi sie
>odpowiadac ;)

Dziekuje za odpowiedz zwiazana z procesorami. A co do to tego ostatnigo
(patrz cytat) to nie jestem pewien czy to taki stek bzdur. Jesli chcesz i
masz Fax to moge przeslac Ci dokumenty zwiazane z karta muzyczna i
potwierdzenie dwukrotnej naprawy Escoma mojego kumpla.
Nadal sadze, ze glupota ludzi w serwisach w Szczecinie i Bydgoszczy nie
musi swiadczyc ze Optimus jest zla firma i nie dotrzymuje slowa. TO DLACZEGO
W SERWISACH I PUNKTACH SPRZEDAZY SPOTYKALEM LUDZI BARDZO UPRZEJMYCH , ktorzy
zawsze mi cos doradzili. Facet z serwisu nawet sam dzwonil do mojego domu
zeby poinformowac mnie ze karta jest do odbioru !!! Nie bede sie powtarzal
lepiej przeczytaj moj wczesniejszy list dokladnie i potem wyciagaj wnioski.
Jesli uwazasz ze sobie to wszystko wymyslilem to jestes w wilkim bledzie.
Moj komputer sprawuje sie bezawaryjnie to powinno mowic samo za siebie.

Pozdrawiam.
"Ya Shoulda Killed Me Last Year" ICE T
E-mail : rafal_at_pik-net.gliwice.pl
On IRC : Spicter