Re: Problem z Win-OS/2

Autor: Marek Andruszkiewicz (ANDRUSZKIEWICZ_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 14:34:14 MET

> Mam maly problem z WIN-OS/2.
> Jest tak:
> Wszystko pieknie chodzi tyle, ze Windowsow w trybie okienkowym pod OS/2
> odpalic nie moge. Na pewno nie dochodzi do ich zaladowania, bo na wstepie
>
> Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl

Odpowiedz z listy dyskusyjnej OS/2 PL:

> [...]
> Windows 3.11 (angielskich) z nalozonymi wyzej wspomnianymi plikami (GDI.EXE
> i *.FON) oraz czcionkami CEE z polskich Windows. Wszystkie programy polsko
> jezyczne pracuja bezproblemowo i maja PL znaki w helpie, menu i na
> ekranie!!
>
> Pozdrawiam
> Przemek Osocha

> Przemyslaw Osocha, M.Sc. | Cracow University of Technology
> Tel. (00 48 12) 480555 ext.3480 >> ||\\ //|| ======//
> Fax: (00 48 12) 484436 >> || \\// || === //
> E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl >> || || //

U mnie oczywiscie problem jest Winda PL. Ale jest juz polski Warp+WIN.
Winda jast po polsku i chodzi w okienku (czyzby IBM spolszczyl go na
wlasna reke?).

 Marek Andruszkiewicz
 andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
 Beware of products that are advertised too heavily.