Re: haslo do setupu

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 10:47:04 MET

>O! Mila wiadomosc, mozesz go jakos udostepnic?
>Mam wlasnie problem, bo mam ustawione haslo,a nie wiem jak je wykasowac.
>W BIOSie moge ustawic Always lub Setup. Nie ma Disable. Wpisanie np. AMI nic
>nie pomaga. (Mam BIOS Ami).

a czy nie najprostsza metoda jest uruchomienie komputera z wcisnietym
klawiszem insert? na 80% komputerow powoduje to wyzerowanie cmosu...
ew. na plycie jest zworka (mozna tez wydlubac baterie) i nie widze
potrzeby zeby kombinowac, zwlaszcza ze haselka w nowych plytach sa
kodowane i zapisywane w paru miejscach (probowalem je kasowac u siebie -
nie dalo sie).
karpio