Re: haslo do setupu

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 12:54:31 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: a czy nie najprostsza metoda jest uruchomienie komputera z wcisnietym
: klawiszem insert? na 80% komputerow powoduje to wyzerowanie cmosu...
: ew. na plycie jest zworka (mozna tez wydlubac baterie) (...)

Fakt, ale jak pisalem, wolalbym mniej radykalna metode, bo w ten sposob
trace cala cawartosc CMOS, a nie tylko haslo.
(Jak widac jestem leniwy i nie chce mi sie wszystkiego na nowo wpisywac :) )

Rafal

--
        E-mail:   rafalr_at_mat.uni.torun.pl