Re: XXX Schodzi na psy??? - polemika

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 10:50:14 MET

>Czy to oznacza, ze sprzet OPTIMUSa jest gorszy - niech kazdy odpowie sobie
>sam.

widzisz, troche to za bardzo uogolniles. jesli firma majaca ilestam
procest rynku sprzedaje komputery gorsze niz wiele mniejszych firm, to
nalezy to podkreslac. moge podac wiele przykladow, ze optimus zachowuje
sie conajmniej niepowaznie, moge wskazac wiele komputerow przez niego
zlozonych tak, ze sie plakac chce. i prosze mi nie mowic ze to przypadek,
bo raczej wyglada mi to na regule, a ze niezadowolona jest tylko czesc?
reszty nie interesuje co siedzi w srodku komputera czy w jaki sposob on
pracuje... dlatego sa zadowoleni.
karpio