Re: Komputer na linuxa - raz jeszcze.

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 01:39:36 MET

In article <2n91l2m5wo.fsf_at_thfs1.fuw.edu.pl>
from 27 Nov 1995 16:30:31 +0100
Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl (Michal Jankowski) wrote:

> (+jakies software, ktory i tak wyrzuce).

> Kosztuje toto 4190 zl.

> Co wy na to powiecie? Sam niczego skladac nie bede, pewnie gdybym sie
> zwrocil do kogos, kto sklada, to by mi zlozyl taniej, ale o ile? I czy
> za rok ten ktos bedzie jeszcze istnial? Kto jak kto, ale VOBIS sie
> chyba szybko nie zwinie...

Jezeli nie zalezy Ci na software, to sie lepiej trzymaj zdala VOBIS'u,
bo nie bedziesz nawet mogl zajzec do wlasnego peceta. Kiedys
plombowali. Czy nadal to robia - nie wiem, pytaj !!!

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |