Komputer na linuxa - raz jeszcze.

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 16:30:31 MET

Pamietacie, jak sie pytalem czas jakis temu, co sobie kupic? Dziekuje
wszystkim za rady, juz mniej wiecej wiem, jaka konfiguracja bedzie
mnie zadowalac. Ale jeszcze raz sie zapytam, co mi tam 8-)

Troche mi sie apetyt poprawil, zwlaszcza jak sie dowiedzialem, ze moge
to kupic przy pomocy darowizny odliczonej od podatku 8-)

Pokazalo sie ostatnio ogloszenie VOBISa, a w nim m.in. taka
konfiguracja

Minitower pentium 75 PCI.
plyta PA 2000 pentium 75-133
kontrolery IDE PCI/ SUPER IO on board
procesor pentium intel 75
cache 256 kB (do 1 MB)
pamiec 8 MB (do 192 MB)
grafika VGA PCI
dysk 630 MB fast ATA wymienny
FDD 3.5" 1.44 MB
kalwiatura Indus WIN'95 (???? ale ci mi tam...)
monitor kolor LE 50P, MPRII, NI, multiscan
mysz
(+jakies software, ktory i tak wyrzuce).

Kosztuje toto 4190 zl.

Co wy na to powiecie? Sam niczego skladac nie bede, pewnie gdybym sie
zwrocil do kogos, kto sklada, to by mi zlozyl taniej, ale o ile? I czy
za rok ten ktos bedzie jeszcze istnial? Kto jak kto, ale VOBIS sie
chyba szybko nie zwinie...

No i podobaja mi sie ich ogloszenia - po pierwsze, kolorowe, po
drugie, jako chyba jedyni podaja ceny zgodnie z ustawa o cenach...

   MJ