Re: clipper

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_ternet.pl)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 01:21:48 MET

In article <199511241454.PAA22416_at_polonez.man.lodz.pl>,
 VANBEGON_at_plearn.edu.pl (Michal Kwiatek) wrote:

>Czesc! Potrzebuje lokalizacje wszelkich rzeczy zwiazanych z clipperem i z bazam
>i danych. Jezeli ktos ma to niech mi przysle. Z gory dziekuje.
> Michal Kwiatek

Z wlasnych poszukiwan:

http://www.xs4all.nl/~junior/index.html
  -Junior's Clippin' Pages -najlepsza strona z najwieksza liczba
   odnosnikow do innych stron poswieconych Clipperowi
http://www.cai.com
  -oficjalna strona Computer Associates
http://ftp.wariat.org/pub/users/catfood/clipper.html
  -Mark W. Schumann's Home Page -autor FAQ dla Clippera
http://www.wji.com/fivewin/homepage.html
  -strona FiveWin czyli Clipper for Windows
http://www.brainlink.com/clip-4-win/
  -troche inny Clipper for Windows

ftp://mf.cai.com/CAproducts/clipper
  -FTP serwer firmy CA
ftp://ftp.warat.org/pub/clipper
ftp://iag.net/pub/acme
ftp://clipper.psych.uw.edu.pl/pub/clipper
ftp://ftp.wgs.com/pub2/wgs
  -serwer firmy WorkGroup Solutions -dystrubutora Flagshipa (czyli
Clippera na Unix
ftp://ftp.netcom.com/pub/vs/vsix

i wiele innych ktore mozesz znalezc w listopadowym numerze ,,Data
Based Advisor'' (jest tam rowniez obszerna lista zasobow dla innych
jezykow i systemow baz danych)