Re: czy ktos ma ksiazki?

Autor: Marek Andruszkiewicz (ANDRUSZKIEWICZ_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 14:11:59 MET

> Witam!
> Szukam ksiazek o nastepujacych tytulach Czy ktos nie ma do nich dostepu i nie
> zechcialby mi ich udotepnic?

[...]
> Gardy Booch "Object-oriented design with applications CA 1991

[...]
> James Rumbaugh, Michael Blaha, William Premerlani, Frederick Eddy,
> Wiliam Lorensen "Object-oriented modeling and design"
> NJ 1991

[...]
> pozdrowienia
> Maciej

Te dwie ksiazki mam (pozyczone), ale moge udostepnic. Niestety nie moge Ci
ich przeslac E-mailem, (a chcialbym ;-)), a z Lodzi do Wroclawia troche
daleko. Jezeli mimo to jestes zainteresowany czekam na E-mail.

 Marek Andruszkiewicz
 andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
 Beware of products that are advertised too heavily.