Re: RAM - Pytania.

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_jetta)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 10:47:39 MET

laskaje wrote:

: No moje oko taki program _nie moze_ istniec, bo dowolny program pracuje
: juz zapisany do RAM-u, przy okreslonych parametrach dostepu. Program taki
: moglby byc jedynie zaszyty w ROM-ie (przy odpowiednio roznych parametrach
: czasu dostepu dla RAM i ROM).

Na moje oko widzialem taki programik kilka dni temu :-). Moge zobaczyc
jeszcze raz - jest bodaj na plytce CD dolaczanej do PC Kompuer World,
o ile mi sie nie pomieszalo z jakas inna plytka...

Witek P.