PCI - pare pytan

Autor: stud (nowicki_at_gimel.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 11:41:37 MET

 hardware: plyta Shuttle PCI + AMD DX2 80 + Trio32

1) czy szyna PCI jest zawsze taktowana 33MHz?
2) jesli nie to czy kazda karta PCI poradzi sobie np. z 50MHz?
3) czy ww procesor da sie ustawic na potrajanie zegara
   (jesli tak to jakie ustawienie zworek)?

 mam tez pare problemow zwiazanych ze sterownikiem EIDE:

1) podczas instalacji W4W 3.11 program setup ustawil mi podwojne
   buforowanie - wywalilem je i wszystko dziala (na razie)
   czy dobrze zrobilem?
2) po zainstalowaniu driverow dostarczonych z plyta przy wychodzeniu
   z windowsow przez kilka(nascie) sekund komputer "wisi", dioda
   dysku swieci sie (choc dysk chyba nic nie robi).
   Podobne objawy przy wychodzeniu z windowsow ma kumpel, ktory
   jednak nie ma EIDE za to uzywa Stackera - wiec moze
   to nie wina driverow EIDE lecz "wlasciwosc" windows.

--
Janusz Nowicki
nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl