Re: Enhanced IDE kontra ATA-2

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 12:45:27 MET

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: 2. Ile ten kontroler ma biosu? bo UMB jest tak malo.

UMB? A co to takiego? ;))))) I komu to potrzebne?

: 4. Wzialem dysk do kolegi, tez ma SCSI. Bede mogl skopiowac zbiory?

(a) Jesli uzywasz porzadnego OS, umiejacego obslugiwac filesystemy
    w standardzie uzywanym przez kolege - to wymaganie jest oczywiste.
(b) Jesli obaju uzywacie zgodnych wersji SCSI - to wymaganie tez
    jest oczywiste.
(c) Jesli masz jeszcze wolne numery urzadzen - rowniez oczywiste.
(d) Jesli wtytrzyma zaislacz - j.w.

: 8. Przyszedl do mnie kumpel z dyskiem, Auto-bus. Podlaczylismy.
: No, czyje wirusy zastartuja? Da sie odwrotnie?

Da sie. Co nie oznacza, ze kazdy bedzie umial tak "z palaca".

: 9. Linux nawet moj kontroler zna. Jak myslicie - dobierze sie do partycji
: DOS?

Why not? Jesli partycja ma olbrzymie klastry, to nie - ale dosemu
nie bedzie mialo problemow.

--
	Leszek.