Re: Optimus schodzi na psy ???!!

Autor: Adam Wojciechowski (ibex_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 14:57:35 MET

In article <48shol$i0h_at_sunrise.pg.gda.pl>, kolo8_at_sparc10 says...

> Ostatnio moj kolega opowiadal mi ciekawa historyjke o sprzecie Optimusa:
> Firma w ktorej pracuje znajomy kupila ostatnio 25 kompt. marki Optimus
>wszystkie z zaswiadczeniem zapewniajaca o tym ze wystarczy podlaczyc
>sprzet i wszystko MUSI dzialac (=bylo testowane po zlozeniu) i tu ciekawostka
> po podlaczeniu do pradu cztery komputery wogole nie wystartowaly.
>
> Druga dziwna sprawa to to ze Optiumus reklamowal niedawno,ze w jego
>sprzecie mozna spotkac tylko Intelowskie mikroprocesory natomiast
>aktualnie mozna kupic z proc. NextGen..
>
>Czyzby niewyrabiali sie z produkcja?
> [...]
Mnie zastanawia jedno juz nie raz przeczytalem w reklamie Optimusa
ze 120 i 133 Pentium sprzedaja BEZ CACHE !!! (w reklamie napisano 0kB Cache)
i takze nie zaznaczono ze idzie to z EDO RAM. Cholernie jest
to ciekawe Pentium bez L2 Cache i ze standartowym RAM. Za darmo bym tego
nie wzial.

Adam