Re: Optimus Harvard

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 08:30:40 MET

GREG_at_chicken.iie.wsi.zgora.pl (Grzegorz Mielcarek IIE)
wrote:

>Juz to samo zauwazylem. A co do plyt, to tez plyta NexGen'a !!!

Nie jest to tak staru numer z monitorami - wlasciwie dopiero
od czasu pojawienia sie w ofercie Optimusa komputerow z
Pentium, w ich cennikach zniknely monitory z konfiguracji
zestawow. Mozecie mi wierzyc lub nie, ale oferty (i cenniki)
tej firmy przegladam od 1992 roku i z taka praktyka
spotkalem sie po raz pierwszy - moze poznanski Optimus po
prostu przez caly czas zachowywal sie uczciwiej od centrali?

Przemyslaw
* dr Przemyslaw Rachowiak, e-mail: rachp_at_hum.amu.edu.pl
* Zaklad Zoologii Systematycznej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
* ul. Fredry 10, 61-701 POZNAN, tel.: 52-34-96, fax: 52-36-15