Re: Optimus schodzi na psy ???!!

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Tue 21 Nov 1995 - 17:52:08 MET

kolo8_at_sparc10 (Stud.Kolo.Naukowe) wrote:
> Ostatnio moj kolega opowiadal mi ciekawa historyjke o sprzecie Optimusa:
> Firma w ktorej pracuje znajomy kupila ostatnio 25 kompt. marki Optimus
> po podlaczeniu do pradu cztery komputery wogole nie wystartowaly.
>
>Szczerze powiedziawszy to troche stracilem do nich zufanie..

Ja zaufanie do nich stracilem juz dawno, niestety moja firma ma z nimi
umowe i musze tam kupowac. Ale do rzeczy:

Rok temu kupilem u nich 5 PC do pracy w NetWare. 4 z nich (ciekawa
zbieznosc, ale chyba przypadkowa, nie sadze, zeby moja historia dotarla
do Gdanska) nie mialy HDD ani FDD (start przez siec z BOOT-ROM'u).
Fachawcy ("fachAwcy" - z chemii - fachowcy o mniejszej wartosciowosci)
z Optimusa meczyli sie przez ponad miesiac, zeby je uruchomic (SMC8000).

W zeszlym miesiacy zlozylem zamowienie na standardowe pentium. Sprzet
dotarl do mnie w zeszlym tygodniu (a mowia, ze zamowienia realizuja po
2-3 dniach) w dodatku bez dokumentacji do windows. To niestety jeszcze
nie koniec. Pecet krzyczy, ze niie ma FDD. Po paru probach rozkrecam
obudowe i co widze? - tasiemka nie ma szans siegac do flopa, jest spieta
gumka, a na wydruku testow jak byk: 'Passed'. Zglupialem - flop na radio,
podczerwien, czy cos takiego 8-?
Na twarde dyski SCSI 500M zamowione rownoczesnie nadal czekam.

JUZ WIEM, przeciez oni nie maja czasu, bo musza sprzatac pecetozlom
z chodnikow (patrz - reklama w TV)! 8-{)))

Simon.