Re: Optimus schodzi na psy ???!!

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 21 Nov 1995 - 20:38:14 MET

In <48t03o$h58_at_bilbo.nask.org.pl>, Szymon Matuszewski <szymonm_at_wat.waw.pl> writes:
>(...)
>W zeszlym miesiacy zlozylem zamowienie na standardowe pentium. Sprzet
>dotarl do mnie w zeszlym tygodniu (a mowia, ze zamowienia realizuja po
>2-3 dniach) w dodatku bez dokumentacji do windows. To niestety jeszcze
>nie koniec. Pecet krzyczy, ze niie ma FDD. Po paru probach rozkrecam
>obudowe i co widze? - tasiemka nie ma szans siegac do flopa, jest spieta
>gumka, a na wydruku testow jak byk: 'Passed'. Zglupialem - flop na radio,
>podczerwien, czy cos takiego 8-?

Pozwole sobie dorzucic swoje trzy grosze. Historia podobna. Czas: maj 1995,
miejsce: Kojszowka k/Makowa Podhalanskiego, firma robot drogowych, w ktorej
od czasu do czasu cos poprzestawiam w maszynkach, pod moja nieobecnosc
radosnie kupila Optimusowego PC-ta. Uroczyscie go ustawili, wlaczyli,
zastartowal (o dziwo!), nawet rozpoczal prace, tylko za cholere nie chcial
czytac dyskietek, a lampka prawidlowo sie zapalala. Przyjechalem, faktycznie,
lampka swieci, ale stacja nie czyta. Rozkrecam, kabel jest, nawet siega do
stacji i jest podlaczony. Co jest grane? Przyjrzalem sie blizej kablowi
i co widac? Wtyczka wlozona tylko na polowe igiel (przesunieta w pionie).
Coz, mala firma musi byc solidna, duzej wystarczy tylko odpowiednia kwota
na halasliwa i masowa reklame. Ignorant i tak uwierzy.

A pozostalym moge przytoczyc pewna frywolna anegdote:
Szedl facet, na plocie pisalo "DUPA", facet uwierzyl, poglaskal i wbil
sobie drzazge. Od tego czasu nie wierzyl juz pisanemu :)

Pozdrawiam,

Jacek

    _/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/_/ Jacek Pietraszek
  _/ _/ _/ _/ e-mail: pmpietra_at_mech.pk.edu.pl
 _/ _/ _/ _/ pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl
_/ _/ _/ _/ voice: ++48 12 480555 ext.3480
 _/_/_/ _/_/_/ _/ fax: ++48 12 484436

Cracow University of Technology, Faculty of Mechanical Engineering
31-864 KRAKOW, Al.Jana Pawla II 37, POLAND