Re: AMIBIOS.EXE

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 18:22:51 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Ktos tu pisal jakis czas temu o programie AMIBIOS.EXE
: Dodal nawet (na czyjas prosbe) ze mozna go znalezc na
: ftp.cyfr-kr.edu.pl
:
: Nie ma!
: Nie znalazlem go rowniez na serwerze American Megatrends Inc.
: Poszukiwania Archie'em daly mi wylacznie serwer teaser.fr (AMIBIOS.ZIP) ktory zada uprzedniego zaabonowania sie. (To Internet-BBS, wiecz dlaczego Archie go uwzglednia? Powinien katalogowac wylacznie anonymous-ftp-servery)
: Moze ktos go ma i zechcialby mi go "attachnac'" do maila?
: Albo podac skad go sciagnac?
:
: Z gory dziekuje

Wlasnie chcialem zapytac, gdzie mozna dorwac AMIBIOS.EXE, ale skoro dyskusja
trwa, to sie dolacze z tym pytankiem.

Mam jeszcze jedno: Gdzie mozna dorwac programy testujace cache wew. i zew.?
                   Nie musza testowac nic innego.

Rafal

--
|                        |     Rafal Rauchfleisz - Varian NMR operator      |