AMIBIOS.EXE

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 06:40:25 MET

  Ktos tu pisal jakis czas temu o programie AMIBIOS.EXE
Dodal nawet (na czyjas prosbe) ze mozna go znalezc na
ftp.cyfr-kr.edu.pl

Nie ma!
Nie znalazlem go rowniez na serwerze American Megatrends Inc.
Poszukiwania Archie'em daly mi wylacznie serwer teaser.fr (AMIBIOS.ZIP) ktory zada uprzedniego zaabonowania sie. (To Internet-BBS, wiecz dlaczego Archie go uwzglednia? Powinien katalogowac wylacznie anonymous-ftp-servery)
Moze ktos go ma i zechcialby mi go "attachnac'" do maila?
Albo podac skad go sciagnac?

Z gory dziekuje

Pozdrawiam

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it        G.Kus_at_Agora.stm.it