Re: Cudowne dziecko - SoftRAM

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 14:38:43 MET

Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl) wrote:
: >Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de) wrote:
: >: Czy dotarlo juz do Polski cudowne dziecko zwane SoftRAM ?
: >: Podobno ma zwiekszac wolna przestrzen RAM przez online
: >: pakowanie stron pamieci podczas swapping'u. Niezly pomysl,
: >: jak sie okazuje SoftRAM to niezly skandal. Polecam lekture:
:
: Zajrzalem do tego www. Pasjami grzebalem sie kiedys w binariach (teraz
: sie brzydze) - i musze powiedziec ze mnie to przekonuje.
: Zdeasemblowali (oczywiscie jest to zakazane) i okazuje sie ze jest
: oparty o standardowy wzorzec z MS Development Lib, co wiecej z kodem
: debug, i zywcem nie ma tam kodu ktory moglby dzialac jak opisano.

No coz, na rynek USA to pewnie sie uda. Jesli policja nie moze
sie pochwalic wynikami z nielegalnej rewizji, to pewnie nie mozna
sie poslugiwac nielegalnym disasemblingiem. Ciekawe jak to
wyglada w Niemczech?

A swoja droga, nie chce mi sie wierzyc, zeby az tak oszukiwali.
Zero kodu kompresujacego?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |