Re: Cudowne dziecko - SoftRAM

Autor: Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 10:34:46 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de) wrote:
>: Czy dotarlo juz do Polski cudowne dziecko zwane SoftRAM ?
>: Podobno ma zwiekszac wolna przestrzen RAM przez online
>: pakowanie stron pamieci podczas swapping'u. Niezly pomysl,
>: jak sie okazuje SoftRAM to niezly skandal. Polecam lekture:

>Hm, jeszcze nie widzialem, ale tak na pierwszy rzut oka, to trudno
>przewidziec wyniki. Pismo c't uwazalem kiedys za bardzo fachowe, czy
>nadal takie jest?
>[...]
>Tak nawiasem mowiac - czy ja sie dobrze doczytalem, ze po pozwie producenta
> [...]

Zajrzalem do tego www. Pasjami grzebalem sie kiedys w binariach (teraz
sie brzydze) - i musze powiedziec ze mnie to przekonuje.
Zdeasemblowali (oczywiscie jest to zakazane) i okazuje sie ze jest
oparty o standardowy wzorzec z MS Development Lib, co wiecej z kodem
debug, i zywcem nie ma tam kodu ktory moglby dzialac jak opisano.

Zbyszek