Re: Zasilanie ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 14:44:35 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: >Doprowadzilem do plyty zamiast kabla POWER GOOD
: >z zasilacza napiecie z linii +5V poprzez opornik i
: >kondensator. O tak:
:
: Kiedy juz sie wie jak ma dzialac to Power Good to rozwiazanie jest
: oczywiste. Sek jednak wlasnie w wartosciach RC.
: Chyba nie powiesz mi ze znalazles je doswiadczalnie?

Wbrew pozorom nie jest to trudne. Zaczyna sie od 1kOhm (dobra inzynierska
praktyka mowi, ze powinno dzialac) i najwiekszego kondensatora, jaki
ma sie pod reka (2000uF np.). A potem dobiera.

Sek w tym, ze to niestety nie zawsze dziala. Dlaczego - nie wiem.

Czasem mozna poeksperymentowac z kondensatorem na drutach resetu!.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |