CDROM pod NW Lite

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Sat 18 Nov 1995 - 22:28:55 MET

  Witam wszystkich !

  Mam problem z zainstalowaniem CDROM'u pod siecia Novell Lite v. 1.1. Sa
dwa komputery polaczone kawalkiem Ethernetu, oba skonfigurowane jako serwer
i klient w lokalnej sieci rownorzednych PC. Na jednym z nich zalozylem CDROM
( Aztech ) i udostepnilem go do uzywania w sieci. Z drugiego komputera dostep
do CD-ROMu jest prawidlowy, natomiast jesli probuje odczytac jakis plik
z komputera na ktorym jest on fizycznie zainstalowany dostaje komunikat
"Access denied". Oczywiscie po wyrzuceniu oprogramowania sieciowego ten sam
CDROM z tak samo ustawionym driverem chodzi doskonale.
  Czy potrafi mi ktos wyjasnic co jest przyczyna tego klopotu i jak sobie
z tym poradzic.

   Pozdrowienia

       Seweryn