Re: CDROM pod NW Lite

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 20:13:25 MET

seweryn_at_anatema.torun.pdi.net (Seweryn Walentynowicz) wrote:
> Witam wszystkich !
>
> Mam problem z zainstalowaniem CDROM'u pod siecia Novell Lite v. 1.1. Sa
>dwa komputery polaczone kawalkiem Ethernetu, oba skonfigurowane jako serwer
>i klient w lokalnej sieci rownorzednych PC. Na jednym z nich zalozylem CDROM
>( Aztech ) i udostepnilem go do uzywania w sieci. Z drugiego komputera dostep
>do CD-ROMu jest prawidlowy, natomiast jesli probuje odczytac jakis plik
>z komputera na ktorym jest on fizycznie zainstalowany dostaje komunikat
>"Access denied". Oczywiscie po wyrzuceniu oprogramowania sieciowego ten sam
> [...]

niestety nie wiem. ja mam CD ATAPI , i dziala bez klopotu. ale to z Personal
NW. novell juz dawno sie wycofal z lite na zecz personal. ale jak dzis
przeczytalem, personal tez poszedl do worka na zecz netware dos .

ps: dla HDD przez siec jakie transfery uzyskujesz ?
    mi na 33MHz czyta z obcego komputera 250 pisze 300 KB/s .
    w druga strone bardzo podobnie.

--
                          oOOo