Re: Pytanie o ZIP

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 11:33:31 MET

> From: Rafal Lukawski <rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl>

> Hej!
>
> Proponuje nieco lepsze rozwiazanie - zamiast najpierw do tara mozna plik
> typu tar.gz od razu rozpakowac:
> tar xvzf ***.tar.gz
>
> tar jest dostepny pod wiekszoscia znanych mi systemow operacyjnych (pod
> DOS'em tez) .

Ha! "tar xvzf" pod DOS-em nie dziala! Tzn. parametr "z" nie jest obslugiwany
(bo DOS nie jest wieloprogramowy... :-()
Za to mozna zrobic "gunzip -c ***.tgz | tar xvf -" (w dosie uzywa sie
rozszerzenia .tgz na pliki typu .tar.gz, bo takiej nazwy w DOSie nie
napiszesz). Tylko trzeba miec odpowiednio duzo miejsca na dysku...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl