Re: #9

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 18 Nov 1995 - 18:12:21 MET


> From: kuba_at_novell.arch.pwr.wroc.pl (Jakub Likus)
> Subject: Re: #9

> Obsluga techniczna #9 jest swietna -- w czwartek (po Wszystkich Swietych)
> wyslalem do nich do niemiec fax z prosba o drivery do ACAD'a i
> Microstation, zas we wtorek (czyli po 5 dniach, z czego dwa byly wolne)
> dostalem poczta rzeczona dyskietke !!!
>
Przyczepie sie ;-) Fax i wysylanie dyskietek poczta, to sie nazywa "swietna"
obsluga techniczna? W jedna i w druga strone powinno byc emailem !!!
Ale to naprawde tylko przyczepianie sie, bo takie podejscie do klienta
rzeczywiscie zasluguje na pochwale.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:27:03 MET DST