Re: Licencja i klucz

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 19:07:42 MET

Tomasz Gromadzki (tomgro_at_loqi.elka.pg.gda.pl) wrote:
: Poniewaz to ja rozpoczalem te dyskusje mam jeszcze jedno pytanie -
: rozumiem, ze mnoja sytuacja jest raczej przegrana - jak w takim razie
: zabezpieczyc sie przed tego typu przygodami?
: Czy ktos z czytajacych te liste moze mi powiedziec gdzie mozna (jezeli
: mozna) zrobic sobie zapasowa kopie klucza (tak na wszelki wypadek) - bo
: z tego co czytam to chyba jedyne rozsadne i w miare tanie rozwiazanie?
: T.

Oj, to chyba sie nie uda. Nie po to producent stosuje klucz, zeby dawac
tyle duplikatow ile ktos sobie zyczy.

A rady:

1. Nie stosowac programow zabezpieczonych.
2. Sprawdzic, ile kosztuje nowy klucz w przypadku kradziezy, zagubienia,
    zniszczenia, itd..
3. Klucz w sejfie wmurowanym w sciane... Albo klucz zamurowac, tylko
    kabelki wyprowadzic.

4. zaraz po kupnie dac program do zlamania. (coraz trudniejsze nawiasem
    mowiac).

W sumie polecam 1.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |