Re: Licencja i klucz

Autor: Tomasz Gromadzki (tomgro_at_loqi.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 18:43:11 MET

Poniewaz to ja rozpoczalem te dyskusje mam jeszcze jedno pytanie -
rozumiem, ze mnoja sytuacja jest raczej przegrana - jak w takim razie
zabezpieczyc sie przed tego typu przygodami?
Czy ktos z czytajacych te liste moze mi powiedziec gdzie mozna (jezeli
mozna) zrobic sobie zapasowa kopie klucza (tak na wszelki wypadek) - bo
z tego co czytam to chyba jedyne rozsadne i w miare tanie rozwiazanie?
        T.

Tomasz Gromadzki, Department of Applied Informatics, ETI
Technical University of Gdansk
e-mail: tomgro_at_elka.pg.gda.pl
html: http://www.gumbeers.elka.pg.gda.pl/~tomgro