Re: GUS & NMI Procedure

Autor: stud (nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 09:09:11 MET

Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl) wrote:
: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz) wrote:
: : >
: : > Mam GUS-a. Przy probie uruchomienia SBOS otrzymuje komunikat:
: : > The NMI procedure on this PC is disabled. Czy moja plyte gl. da sie
: : > jakos namowic do dzialania z SBOS?
: : >
: : Nastaw w setupie Memory Parity Check na enabled.
: He he to zart chyba ... co ma wspolnego NMI ( przerwania nie maskowalne ) z
: parzystoscia pamieci ????

Ma i to duzo. To wlasnie przez NMI plyta zglasza blad parzystosci pamieci.

--
Janusz Nowicki
nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl