RE: Windows NT workstation- gdzie i za ile?

Autor: Tomek Freudenheim (TomekF_at_msp.waw.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 17:58:00 MET

Ceny pakietu MS Windows NT Worstation 3.51 na dyskietkach 3.5" ksztaltuja
sie na poziomie:
 instal - 1195+vat
 update - 337+vat
 step up - 120+vat
 edu - 295+vat
ceny w nowych zlotych.

Napisz w jakim miescie chcesz to kupic to postaram sie podeslac Ci adres
jakiegos
lokalnego sprzedawcy.

Co do RAM'u to istotne jest jakie aplikacje chcesz uruchamiac. Mozesz z
grubsza
przyjac zasade, ze sytem zajmie ok 12MB - reszta pozostanie na aplikacje.

Tomek.
tomekf_at_msp.waw.pl