Re: #9

Autor: Jakub Likus (kuba_at_novell.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Nov 1995 - 17:51:41 MET

In article <30A91EBC_at_mailgate.msp.waw.pl>, TomekF_at_msp.waw.pl says...

>Czy warto kupic karte graficzna #9 z ukladem S3 Trio64 z 2MB ram za
>550nzl?
>Czy ktos wie cos zlego na temat tych kart (lub dobrego)?
>
>Tomek

Sam ok. miesiaca temu kupilem taka karte (ale z 1MB) i na razie sie nia
ciesze...Karta moja nazywa sie #9 FX vision 330, i kosztowala mnie 390 zl
(z VAT i piecioletnia gwarancja). Coz, zakladajac, ze chcialbym kupic 1mb
DRAM'ow na gieldzie za 120zl, to karte dwumegowa otrzymalbym za 510 zl.

Obsluga techniczna #9 jest swietna -- w czwartek (po Wszystkich Swietych)
wyslalem do nich do niemiec fax z prosba o drivery do ACAD'a i
Microstation, zas we wtorek (czyli po 5 dniach, z czego dwa byly wolne)
dostalem poczta rzeczona dyskietke !!!

Oprocz tego #9 ma swoj seerwer i strone w sieci ftp(www).nine.com, skad
mozna sobie sciagnac np. drivery do WIN95...

Pozdrawiam

Kuba Likus
Kuba_at_novell.arch.pwr.wroc.pl