Re: #9

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 23:30:30 MET

Andrzej Karpinski napisal:
> miro sa niemieckie jesli dobrze pamietam... ;)) a liscik o wielkim bracie byl
> moj... tylko szkoda ze go wszyscy tak doslownie wzieli... i nawet "dodatek" o
> parowozie nie pomogl ;)

Akurat pisales o S3 jako o Wielkim Hamerykanskim ;-) Calosci rzeczywiscie
nie pamietam - bad sectory w mojej pamieci...

> dlatego ze na dole sobie jest takie cudo w komputerze. w jednym na szczescie
> udalo sie je wyrzucic i wstawic w jego miejsce jakiegos smiesznego avance

Po prostu znam paru plastykow, ktorym zamontowalismy 22SD. Mecza je
bezlitosnie i ... sa zadowoleni. Wiadomo u nich jest OK, u kogos innego
moze sie sypac jak smok. Ja tylko pisze o moich (no, prawie) doswiadczeniach.

> jesli dorzuce jeszcze do tego cene (moim zdaniem nieco za wysoka) i wspaniale
> opinie w prasie (pc kurier np) to chyba dopelnie obrazu calosci... slowem: sa

Na szczescie nie czytam ostatnio PCQ (zawsze zastanawialo mnie dlaczego w
rozmaitych gazetkach zawsze wygrywa w testach sprzet tych samych firm -
dla kazdego pisemka innych?)

> pytasz o przyklady dobrych kart z 2mb - podam ich kilka:
>
> ATI (Mach32 i 64)
> Genoa Phantom 32i
> STB Lighstpeed
> Hercules Dynamite Power

Zestaw Ok. Bardzo lubie Genoe, Herculesa sam mam (co prawda tylko
Stingray/Pro...). Za to kiedys ATI walily sie u nas niemilosiernie, poza
tym niektore lubily krzaczyc pod windowsami (paski, plamki itd.)

Swoja droga taki np. Hercules Computer Technology montuje na swoich
kartach i Tsengi i S3 i ARKi i inne rzeczy. Tak wiec S3 chyba nie jest
takim znowu dnem? Sa lepsze, ale nie przesadzajmy.

> Mam nadzieje, ze choc troszke wyjasnilem :)

Zawsze milo posluchac, nawet jak sie nie zgadzam :-)

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |