RTC - bylo, ale...

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 23:34:46 MET

Wiem, ze pare miesiecy temu to wszyscy walkowali, ale...

Moze ktos ma opis polaczen ukladu typu Dallas RTC (DS12... czy jakos tak).
Kolejni geniusze zalozyli haslo, ktore im sie wzielo i zapomnialo. Aha,
zeby bylo smieszniej, haslo jest na caly system, wiec zadne programiki
nie wchodza w gre

Co juz robilem: wyjalem to cos z plyty (nawet na kilka godzin), staralem
sie zewrzec wszystkie mozliwe nozki, nawet stawialem go na metalowej
powierzchni no i kupa...

Any help?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |