Re: #9

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 19:57:37 MET

>Czy znowu daja znac Twoje kompleksy w stosunku do amerykanskich
>kapitalistow (jezeli posting o zabobonnym uwielbieniu dla S3 nie byl
>Twoj, to przepraszam)

miro sa niemieckie jesli dobrze pamietam... ;)) a liscik o wielkim bracie byl
moj... tylko szkoda ze go wszyscy tak doslownie wzieli... i nawet "dodatek" o
parowozie nie pomogl ;)

>Do rzeczy: napisz, co jest dla Ciebie dobra karta 2MB za rozsadna cene i
>dlaczego tak latwo mieszasz 22SD z blotem, please

dlatego ze na dole sobie jest takie cudo w komputerze. w jednym na szczescie
udalo sie je wyrzucic i wstawic w jego miejsce jakiegos smiesznego avance
logic ali costam - wyraznie wolniejszy, ale sie nie wyklada co pare minut.

najwiekszy problem to drivery - sorry, ale nawet najszybsza karta jest dla
mnie niewiele warta jesli co kilka minut musze od nowa zaczynac prace.
rozumiem ze windows sie wywalaja co jakis czas, i do tego przywyklem, jednak w
domciu przyzwyczailem sie, ze dzieje sie to w scisle okreslonych
okolicznosciach (np. proba odpalenia czegos innego niz nortnon czy pkunzip w
okienku dos)... ja rozumiem ze wymagam od sprzetu bardzo duzo, ale nie tylko
moje jest to zdanie - GStaniak pracowal na tym wynalazku jakis czas i... sam
zrezygnowal, bo choc o sprzecie pojecia nie ma (zna sie za to na innych
rzeczach, o ktorych ja wiem niewiele ;) ) to go trafilo...

jesli dorzuce jeszcze do tego cene (moim zdaniem nieco za wysoka) i wspaniale
opinie w prasie (pc kurier np) to chyba dopelnie obrazu calosci... slowem: sa
tansze, stabilniejsze i bardziej uniwersalne rozwiazania, choc moze nie zawsze
tak szybkie to jednak dajace zdecydowanie wieksza predkosc sumaryczna i
zapewniajace znacznie wyzszy komfort pracy.

pytasz o przyklady dobrych kart z 2mb - podam ich kilka:

ATI (Mach32 i 64)
Genoa Phantom 32i
STB Lighstpeed
Hercules Dynamite Power

to oczywiscie przyklady - jest cala masa kart podobnej klasy... szczerze
mowiac mam juz dosc tridentow, oemowskich cirrus-logicow i s3 czy innych tego
typu wynalazkow - polecam choc chwilke popracowac na porzadnej markowej karcie
- kazdy przyzna mi racje... dla ulatwienia dodam, ze wszystkie z wyzej
wymienionych kart w konfiguracji z 2mb ram kosztuja ponizej 7mln st zl (z VAT)

Mam nadzieje, ze choc troszke wyjasnilem :)

>Pozdrawiam ryby.
> Ssak

pozdrawiam wszystkie zwierzeta
czlowiek ;))