Re: zestaw znakow w windows

Autor: Marek Andruszkiewicz (Andruszkiewicz_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 19:21:37 MET

> From: ujbozeje_at_cyf-kr.edu.pl (Ewa Bozejewicz)
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: zestaw znakow w windows

> Czy jest gdzies moze spis NAZW poszczegolnych liter dla East Europan
> Windows Character Set ?
> Moj problem polega na tym, ze ciezko rozroznic tak przez samo patrzenie,
> czy litera z takim haczykiem na gorze to jest litera z hacek czy z breve,
> a potrzebuje to wiedziec bez watpliwosci.

Wiem, ze WordPerfect posiada taki zbior o nazwie charactr.doc (ktory znajduje
sie w kartotece /office/shared/wpc20--przy standardowej instalacji). Sa w
nim nazwy wszystkich liter z 15 zestawow znakow WordPerfect-a (wlacznie z
cyrylica, greckim i hebrajskim). Sa to TrueType-y i oczywiscie widoczne sa
w Windzie jak kazda inna czcionka. Niestety (?) trzeba zainstalowac
WordPerfect-a zeby je miec (a juz na pewno zeby wydrukowac ww. plik).

Marek Andruszkiewicz
andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl