Re: Licencja i klucz

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi11.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 17:37:28 MET

On 15 Nov 1995, Jarek Lis wrote:

> Sluszne stanowisko. Ale stajac dalej w pozycji adwokata dealera:
> Kupiles licencje i masz prawo uzywac program? Oczywiscie - my nie
> zabraniamy. A ze nie potrafisz...

 Handluje m.in. obrazkami Corel Professional Kodak Photo CD - takie
plytki z obrazkami dla poligrafii. Kontrahent zamowil ich kilka.
Sprowadzilem i przywiozlem mu. Rozpakowal, obejrzal i rozmyslil sie
czesciowo - nie wzial jednej. Bylem stratny cos kolo 100 nzl. Co przy
moim kapitale rzedu 800 zl bylo ciezka strata. Ale wzialem, bo "klient
nasz pan". Dzieki temu kupuje u mnie caly czas.
 A nie dac jeszcze raz paru dyskietek czy klucza? Przy miliardowych
obrotach zarywac sobie opinie z powodu paru zlotych? Trzeba byc debilem...
Niestety - obserwuje - im wieksza firma, tym bardziej debilne procedury...

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *