Re: Licencja i klucz

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 16:29:41 MET

Jacek Kijewski (c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl) wrote:
: On 14 Nov 1995, Jarek Lis wrote:
: > Postawie sie w sytuacji dealera:
: > A co mnie papierek z Policji obchodzi? Zreszta ten papierek wcale
: > nie stwierdza definitywnie, ze mu ukradli, bo moze tylko powiedzial
: > ze ukradli, a naprawde komus przekazal. Ze jest zarejestrowanym
: > uzytkownikiem to zaden efekt - nie po to dawalismy klucz, zeby taki
: > jeden przekazywal go innym, a od nas wyludzal nastepny.
: > Zreszta - my tu tylko spredajemy, a nie sprawzamy jakies bazy danych.
: > Pozycji 'zapasowy klucz' nie ma w cenniku, czyli nie mamy go w ofercie!.
:
: Za takie rozumowanie zabilbym. Place za licencje i w razie kradziezy
: sprzetu nikt nie moze twierdzic, ze ukradli tez licencje. Oczywiscie
: przepisy moga rozumiec to inaczej, ale dealer tak postepujac kompromituje
: sie. W podobnych sytuacjach ja zaprzestaje zakupow u ww. i zniechecam do
: tego maksymalna licze osob.

Sluszne stanowisko. Ale stajac dalej w pozycji adwokata dealera:
Kupiles licencje i masz prawo uzywac program? Oczywiscie - my nie
zabraniamy. A ze nie potrafisz...

Jarek.