Re: Licencja i klucz

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 20:36:07 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: Nie zagubil tylko mu ukradli. A jakby przyszedl z papierkiem z policji
: potwierdzajacym zgloszenie kradziezy rzeczonych dyskietek? A poza tym
: zakladamy, ze rzeczony uzytkownik zarejestrowal sie po kupnie programu,
: producent ma go w swojej bazie danych i moze sprawdzic, ze ma do czynienia
: rzeczywiscie z legalnym uzytkownikiem...

Ide do FSO i mowie - dajcie mi nowego Poloneza, bo mi starego ukradli...
O! Tu jest papierek z policji.... A tu papierek z Polmozbytu, ze kupilem...
Tu jest dowod rejestracyjny - ze mialem samochod... i co? Moge prosic
w kolorze czerwonym?

;)

--
Zbigniew Zych