Re: Bad sectors na nowych dyskach ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 16:43:30 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: Caviar 400 z groszami. pod dos'em i win-dos'em chodzil bez klopotu.
: ale mialem na nim zainstalowac netware. niestety sie nie udalo.
: jak jeszcze nie mialem partycji novell'owskiej, to od czasu do czasu
: wyskakiwal mi komunikat o zgubionym przerwaniu sprzetowym sterownika
: dyskow. ale instalowalem dalej. jak zalozylem partycje novell, to byl
: totalny krach. proba montowania volumenu konczyly sie zawieszeniem,
: z lawinowym wypisywaniem owego komunikatu o zgubionym przrwaniu.
: drugi sterownik tez nie pomogl, ale za to pomogla wymiana dysku na
: inny egzemplarz (tego samego typu).

Spoko, wylaczasz ten komunikat i spokojnie pracujesz. Nawiasem mowiac
nie wiem co dokladnie go powoduje, moze karta I/O.

: ps: ten dysk powodowal zawieszenie komputera przy probie wykonania
: opcji autodetect hard drive w setup.

No to faktycznie mial cos skopane. Moze nie dysk, a BIOS?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |