Re: Poszukiwana przegladarka do Postscriptu

Autor: Marek Andruszkiewicz (ANDRUSZKIEWICZ_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 16:54:55 MET

Ghostscript jest bardzo dobry. Ja uzywam wersji pt. Aladdin v3.33.
Dziala toto w Windzie 3.1, OS/2 (PM) (jest tez wersja 32-bitowa do Windy).
Trzeba pamietac tylko zeby zainstalowac caly gsxxinit.zip, a najlepiej
tez wszystkie czcionki (ok. 4MB). Po pierwszym uruchomieniu Viewer-a sam sie
konfiguruje. Mozna go (Aladdin Ghostscript) znalezc pod adresami:
ftp.cs.wisc.edu:/pub/ghost/aladdin/ghostscript*NNNN*
lub /afs/cs.wisc.edu/public/pub/ghost/aladdin/ghostscript*NNNN*.
gdzie *NNNN* to numer wersji.

Marek Andruszkiewicz
andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl