Re: drajwer do stara

Autor: Aleksander Cianciara (cianciar_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 14:33:43 MET

Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl) wrote:

: > Czy mogl by mi ktos wyjasnic dlaczego moj star LC24-15 tak brzydko
: > drukuje?
: > Czy to jest wina drukarki czy tez drajwera ?

: Doswiadczenia mam podobne (Star LC24-20II) i zauwazylem, ze driver
: windowsowy dobrze spisuje sie dopiero przy rozdzielczosci 360x360.
: Jest to natomiast strasznie wolne. Wine przypisalbym raczej
: driverowi, bo wydruki spod emTeXa w kazdej rozdzielczosci sa niezle.

Hmm.
W domu mam LC24-10 i jestem bardzo zadowolony z jakosci druku.
Co do szybkosci tez zastrzezen nie mam. (oczywisci rozdzielczosci
180X180 w gore).
Jakich "drajwerow" uzywacie ?
Mam dwie konfiguracje win:
a) Win PL i tam jest sterownik do Stara.
b) Win amerykanski (angielski) do niego zciagnalem sterownik
   z ftp.cyf-kr.edu.pl/pub/mirror/win3/?drivers???/printer/?
   Nazw dokladnych nie pamietam.
Dziala bez wiekszych zgrzytow juz kilka lat.
Wczesniej uzywalem sterownika do Epson LQ800. Dzialal tylko dlugosc
strony sie nie zgadzala (o kilka mm).
Jezeli macie te sterowniki i cos nie dziala to moze jakis jumper
w drukarce trza przestawic?

Pozdrawiam
Alex

: Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
: Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
: 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322