Re: drajwer do stara

Autor: Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 16:32:14 MET

> Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl) wrote:
>
> : > Czy mogl by mi ktos wyjasnic dlaczego moj star LC24-15 tak brzydko
> : > drukuje?
> : > Czy to jest wina drukarki czy tez drajwera ?
>
> : Doswiadczenia mam podobne (Star LC24-20II) i zauwazylem, ze driver
> : windowsowy dobrze spisuje sie dopiero przy rozdzielczosci 360x360.
> : Jest to natomiast strasznie wolne. Wine przypisalbym raczej
> : driverowi, bo wydruki spod emTeXa w kazdej rozdzielczosci sa niezle.
>
> Hmm.
> W domu mam LC24-10 i jestem bardzo zadowolony z jakosci druku.
> [...]
Star LC24-20II nie ma jumperow, tylko elektroniczne przelaczniki
(chyba nazywa sie to EDS). Uzywalem sterownikow, ktore sa dostarczane
z drukarka (klopoty z dlugoscia strony), obecnie uzywam windowsowych.
Nie jest strasznie zle, niemniej w trybie 180x180 niektore literki sa
znieksztalcone (szczegolnie z). Poza tym tryb graficzny jest tak
wolny, ze wole TeXa - ten drukuje ladnie w nizszych rozdzielczosciach.

A tak w ogole, to glownie drukuje sie na niej teksty (tryb tekstowy)
z WordPerfecta i do tego nadaje sie super...

           Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322