Re: Problem z zycia

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 12:40:41 MET

Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: A problem polega na tym, ze trzeba przygotowac dokumentacje wygladajaca
: mniej wiecej tak:
  [...]
: Oczywiscie chodzi o to, zeby przy nastepnym podobnym dokumencie zmienic
: tylko '1234.00' w pkt.1., a reszta zmodyfikowala sie samodzielnie.

: I co mi z tego, ze 'Linux jest najlepszy'

Niby nic - ale nieduzy skrypt plus odpowiednie makro dla TeX'a
zalatwia sprawe na cacy: szybko, elegancko i... tanio :)

--
	Leszek.