Re: Rzygac sie chce od Windows 95!

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 18:48:06 MET

Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:
: >> pl.alt.bil.gates.die.die.die
:
: Glosy zostaly juz dawno (przeze mnie)zebrane i przeslane Michalowi
: Jankowskiemu. Bylo ich ponad 20. MJ odmowil utworzenia listy. Nie dziwie mu
: sie bardzo: mnie tez nie stac na proces z Microsoftem.

Spokojnie, zawsze mozemy dokladniej przyjrzec sie POLSKIM przepisom
gwarancyjnym, i pewnie sie okaze, ze w nawet w przypadku programu
komputerowego, klient ma prawo zadac, a sprzedawca obowiazek wybrac:
1. naprawy usterki towaru,
2. wymiany towaru na nowy egzemplarz wolny od wad,
3. zwrot zaplaty.

Czego jak czego, ale usterek w W95 nie zabraknie.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |