Re: Rzygac sie chce od Windows 95!

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 19:41:39 MET

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Glosy zostaly juz dawno (przeze mnie)zebrane i przeslane Michalowi
>Jankowskiemu. Bylo ich ponad 20. MJ odmowil utworzenia listy. Nie dziwie mu
>sie bardzo: mnie tez nie stac na proces z Microsoftem.
>
>--
>Jacek Piskozub
> Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland
> mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
> http://www.iopan.gda.pl/jacek.html

to moze bysmy wyslali propozycje grupy pl.soc.windows ?
zaznaczam ze soc, bo to bardziej zjawisko socjologiczne, i nie pasuje do:
pl.comp.windows ani tym bardziej do pl.comp.sys.windows :)

Jacku, zbieraj glosy dla ** pl.soc.windows ** :))
w koncu za polityka tez niewiele osob przepada, i jest w grupie pl.soc.polityka

:)

--
                          oOOo