Re: Nagrywajki CD-ROM - image

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 01 Nov 1995 - 23:52:30 MET

Slawomir Mateuszczyk napisal:

> Wystarczy zapuscic najpierw "Check S-Tree" - poszukaj w menu.
> WinOnCD lubi robic dowcipy z datami plikow. Date 80-00-00 zamienil
> na 80-12-31, co moge zrozumiec, ale w kilku plikach z taka sama data
> (poprawna, juz nie 80-00-00) i godzina zmienil godz. 2.00 na 1.00
> czego juz nie rozumiem.
> Hmm, w sumie czym jest jedna godzina wobec wiecznosci wszechswiata...

"Check S-Tree"? Szczerze mowiac, obecnie nie juz nie zajmuje sie
nagrywaniem, wiec moje informacje moga nie byc super scisle, ale...
Czy chodzi Ci o przeszukanie drzewa przygotowywanego CD pod katem konfliktow?
Jesli tak, to takie cos zapuszczalem i test nie wykazywal ZADNYCH
problemow (po wylaczeniu trybu zgodnosci z ISO 9660) i _mimo_to_ pozniej,
podczas robienia image sprawa sie rypala: program nie mogl odczytac pliku
no i koniec zabawy... Naprawialem to "recznie" - zamienialem pliki na
takie z poprawiona nazwa.

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |