Re: Re UPS (Re: Szlify (Re: AMD 486...)

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 01 Nov 1995 - 22:24:49 MET

lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Hm, jeszcze pytanie co to znaczy dla Ciebie moc chwilowa. t->0,
>milisekunda, pojedyncze okresy, sekunda?

Chwilowa to chwilowa -- t->0. Konkretnie to moc chwilowa jest funkcja
czasu, bo i=f(t) u=g(t) i p = i*u = f(t)*g(t) = h(t).

>Oj, zanim sie akumulator zagotuje, to sporo czasu uplynie. Wczesniej
>i tak odparuja tranzystory.

>No, czy 5*100W go przeciazy, to zalezy od marki ( a marka zalezy od tego
>ile zarowek wytrzyma :-) Ale ja sie ciagle pytam, czy producent mi cos
>zagwarantowal, czy tylko sobie jakas liczbe napisal?

Toz mowie, ze moim zdaniem jakkolwiek zrozumiec 500VA i PowerFactor
0.7 prowadzi to do jednego -- mozesz podlaczyc do niego 3 i pol
zarowki 100W i *musi* dzialac, ale jak podlaczysz np. 4, to juz nie
wiadomo :)

Michal Mosiewicz
mimo_at_lodz.pdi.net